چگونه برای درمان اسید اوریک بالا در دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان اسید اوریک بالا در دیالیز

به طور کلی، دیالیز می تواند کمک به بیمار برای کاهش سطح اسید اوریک بالا، اما به دلایل بسیاری، سطح اسید اوریک ممکن است باقی می ماند در سطح بالا، به طوری که بیماران مبتلا به این مشکل بسیار نگران هستند. سپس، چگونه برای درمان اسید اوریک بالا در دیالیز؟
در واقع، دلایل بسیاری می تواند اسید اوریک بالا برای بیماران دیالیزی القاء شامل وجود دارد: دیالیز ناکافی، مصرف داروهای سرکوب کننده ایمنی، کم کاری غده تیروئید، رژیم غذایی سرشار از پورین، از دست دادن عملکرد کلیه و غیره ادامه می دهند. بنابراین برای بیمار، آنها باید آن را با توجه به علل را درمان کنند.
اول، آنها باید رژیم غذایی سرشار از پورین، مانند گوشت اندام، گوشت بازی، ماهی کولی، شاه ماهی، سس، لوبیا خشک، قارچ و دیگر مواد غذایی اجتناب کنند.
سپس، آنها باید دیالیز کافی، این است که برای کاهش سطح اسید اوریک بالا مفید نگه دارید.
چرا دیالیز می تواند سطح اسید اوریک بالا را کاهش نمی دهد کاملا؟
واقعیت این است که دیالیز قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی است، فقط تا حدی می تواند جایگزین عملکردهای کلیه های. اگر صدمه به کلیه ها را نمی توان ترمیم، در دراز مدت مصرف دیالیز تنها می تواند باعث از دست دادن عملکرد کلیه ادامه، در آن صورت، اسید اوریک بالا، سطح کراتینین بالا، کاهش برون ده ادرار و برخی از علائم دیگر ظاهر می شود. تا تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست خواهد، پیوند کلیه را تبدیل به آخرین انتخاب.
به عنوان یک بیمار دیالیز با سطح اسید اوریک بالا، اگر شما هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، من به شما توصیه می داروهای گیاهی چینی که می توانید یک سری از توابع است که داروهای غربی نمی تواند دستیابی برای کمک به تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه را بازی کند. تا زمانی که عملکرد کلیه را می توان بازیافت، اسید اوریک بالا به سطح نرمال خواهد رفت، همچنین دیالیز فرکانس خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.
اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای درمان بالا اوریک اسید آگهی علائم دیگر در دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: